Vinnaren av midsommartävlingen och rabattkod

Ååååh tuuusen tack alla ni fina som har varit med och tävlat om dessa underbara fina Wonder Pearls! Vilken populär tävling, tror minsann jag får göra om den här framöver! Skulle vilja ge er var och en en liten burk! ❤

Men vinnaren blev….Maria C!!!! Ta daaa!! Hoppas nu att du får rätt nyans och att du tycker om dem lika mycket som jag! 🙂 (Jag mejlar dig bums och skriver vad du ska göra!)

Wonder Pearls i nyans 1 och 2, med tillhörande kabukiborste.
Wonder Pearls med tillhörande kabukiborste (nr 1 och 2)

Eftersom ni var så många som verkade riktigt intresserade av dessa magiska nermalda sötvattenspärlorna från Japan (därav aluminium i ingredienslistan!), som var svaret på frågan (mikroniserade/malda pärlor), så tänker ACASIA och jag ge er ett tröstpris! 😀

Från och med nu till och med söndag kl 23.59 så får ni hela 25% på Wonder Pearls! Tjoho, så roligt att få ge er denna rabattkod: donnachic! Du kan välja att endast beställa pudret för bara 270 kr (ord pris 360 kr), eller köpa kitet med den underbart mjuka kabukiborsten till, som kostar 446 kr allt som allt med min rabattkod! Jag rekommenderar faktiskt kitet, särskilt nu till detta pris (ord pris 595 kr). Borsten känns super ihop med pudret!

För att hinna få pudret före helgen så är det beställning före kl 11 idag som gäller!

Trevligt bemötande av hudterapeuten Kristin
Här är min superduktiga hudterapeut Kristin som kommer att skicka er som beställer era Wonder Pearls! 🙂

Jag kommer att åka bort ut i obygden nu i midsommar, redan imorgon och kommer inte hem förrän på måndag sent på kvällen. Det är ingen idé att jag tar med mig datorn pga superdålig täckning, och jag jobbar helst inte med inlägg som jag ska skriva på förhand innan jag åker. Det passar inte riktigt mig. Så det blir tyst här inne över långhelgen. Men sen kör vi som vanligt! 🙂

Hur vackert?? :)
Sover du med blomster under kudden på midsommar?

Grattis till Maria och hoppas ni andra som provar på detta puder blir nöjda! Ha nu en jättefin midsommarhelg, så vi hörs och ses nästa vecka igen! Ta hand om dig och ha kul med dina vänner och släktingar och husdjur! ❤

Kram Lotta

*inlägget är ett samarbete med ACASIA

8 thoughts on “Vinnaren av midsommartävlingen och rabattkod

  1. Pernilla 17 juni, 2015 / 11:01

    grattis till vinnaren! Önskar dig en riktigt fin helg! Kram Pernilla

    • beautybydonnachic 17 juni, 2015 / 11:08

      Tack snälla du, jag hoppas din egen finaste dag blir allt du önskar och lite till! Började i rätt tecken, hoppas det fortsätter så!
      Grattiskram från mig! ❤

  2. Sofia 17 juni, 2015 / 11:37

    Grattis till vinnaren och vilken fin rabatt du ordnade till alla!
    Hoppas du får en härlig midsommar, trots ev vädergudar.

    Många kramar!

    • beautybydonnachic 17 juni, 2015 / 12:24

      Så roligt att du glädjer dig åt både vinnaren och rabatten som lite plåster på såren, Sofia! 😊

      Jag kan varmt rekommendera pudret till kampanjpris om du inte hade totalt köpstopp, haha!! Bra jobbat!! 👍

      Tack snälla, ha en underbar midsommarhelg var du än är och vi får väl vara inställda på regn och 15 grader som det brukar vara! 😉

      Varmaste kramen! ❤

  3. Jessica 17 juni, 2015 / 13:22

    Glad midsommar! Önskar dig en fin midsommarhelg, hoppas att det blir bra väder.
    Kramar Jessica

    • beautybydonnachic 17 juni, 2015 / 18:01

      Tack snällaste söta Jessica, och glad midsommar till dig också! Jag hoppas ni nere söderut får lite chans till sol och lite värme, annars ser det väl inte direkt strålande ut. Men då får vi själva stå för den strålande utsikten med alla fina leenden och kanske något fint solpuder som skimrar åt oss! 😉

      Varm kram till dig och din fina familj! ❤

  4. Shopaholic 24 juni, 2015 / 11:19

    Tack för den fina tävlingen och rabattkoden. Slog till på en till med borsten. Älskar detta puder, man blir ju flawless i huden!! Sån lyster har jag inte haft sen jag var 25 år!!! Stor kram fina du!!

    • beautybydonnachic 24 juni, 2015 / 11:38

      Åh så glad jag blir att du upptäckte detta fantastiska puder, och att du också känner och ser hur bra det är!! Och med 25% så är det värt att chansa ibland, och det blev fullpott för dig verkar det som, så roligt att höra! 😊

      Stor kram till dig! ❤

Tack för ditt avtryck här, uppskattas varmt!

