Trio i favoriter med rabattkod till dig

Nu var det ett tag sen jag bjöd på en fin rabattkod till dig som läser och följer mig – så nu kommer den här! ❤

Jag har valt ut tre av mina absoluta favoriter från ACASIA och yes du har sett dem förr hos mig och du kommer få se dem igen för jag tycker de är så otroligt bra helt enkelt!

Min magiska trio som används varenda dag och kväll! <3
Min magiska trio som används varenda dag och kväll! ❤

Den enda fransnäringen som verkligen funkar för mig är Magic Lashes. Inte sen jag hade den borttagna otäckingen med hormoner i, har jag fått resultat. Inte av en enda av alla andra märken, förutom denna från Combinal, Magic Lashes.

Dyr, ja, men inte pengarna i sjön som de andra för mig. Plus att jag har haft min nu sen i våras (vintras?) och har fortfarande samma varje kväll, mycket dryg. Mina fransar är längre än nånsin, så härligt! 🙂

Min magiska trio som används varenda dag och kväll! <3
Magic Lashes ger verkligen magiskt långa fransar på mig!

När duktiga och supergulliga Kristin första gången lade på CB-creamen från Dr Temt efter en ansiktsbehandling på mig, tyckte jag först att den inte syntes alls. Men sen märkte jag att den smälte in i min egen hudton, jämnade ut den fint, plus att den har spf 20. Så naturligt fräscht resultat! Och kanon som primer!

Min magiska trio som används varenda dag och kväll! <3
Min absoluta favoritprimer till Wonder Pearls, från Dr Temt i Österrike

För när Kristin sen lade på Wonder Pearls ovanpå, så var det en syn jag knappt trodde på. Flawless! Detta har varit min bas nu i flera månader. Verkligen en match made in heaven! 🙂 Eller vad säger ni som nu har testat efter allt mitt tjatande om dessa, haha! Vad tycker du som redan provat?

En väldigt lätt CB-Cream som inte är så täckande som de flesta andra, utan jämnar mer ut din egen hudton.
En väldigt lätt CB-Cream som inte är så täckande som de flesta andra, utan jämnar mer ut din egen hudton.
Här ser du att det inte är någon synlig färgskillnad direkt.
Här ser du att det inte är någon synlig färgskillnad direkt, mer jämnt och fint. Känns lätt på huden.

Även utan CB-Creamen är mineralpudret med mikroniserade pärlor den i särklass mest omtyckta basen hos mig, helt oväntat ärligt talat! Alla kommentarer om glow i min hy har konfirmerat vad jag redan själv har sett i spegeln, så roligt att höra att det verkligen ger resultat! Det är ju det man vill när man lägger ut pengar på skönhetsprodukter, men inte alltid sant.

Här är rikligt med puder, nr 1 till vänster och nr 2 till höger.
Här är mycket rikligt med puder, nr 1 till vänster och nr 2 till höger.

Även om du redan har Wonder Pearls i en nyans så kanske det är dags att byta färg nu till hösten och vintern? Jag har 2:an på vår/sommar och fortfarande, men måste gå över till 1:an vilken vecka som helst nu. Den är inte lika vit som den ser ut på bilden! Så jag ser inte ut som ett vitt spöke i den (det kan iofs vara av andra skäl, hehe!)

~Dagens beautyflash: Doften och smaken av de första trädgårdsäpplena direkt från mina fruktträd, mmm!

DSC07177
Samma färger, men så fort du jämnar ut det med den mjuka kabukiborsten så smälter dessa också in väldigt fint. Blir inte alls så här skarpt. För mig funkar både 1:an och 2:an jättebra.

Jag vill verkligen att så många som möjligt ska få chansen att prova mina favoriter, så med rabattkoden Donnachic till dig så får du chansen om du inte redan är fast som jag, eller om du är fast och vill ha mer!

AnnaKarin som äger ACASIA har generöst nog bjudit er på 25% från måndag 14 september till fredag 18 september kl 23.59. Passa på nu och fyll på förrådet! Är så glad att kunna dela med mig av mina favoriter till dig! ❤

Vilken är din trio av favoriter i ditt skåp? 🙂

Ha en underbar vecka min kära läsare! Nu är hösten här på riktigt!

Kram Lotta

*inlägget är ett samarbete med ACASIA

8 thoughts on “Trio i favoriter med rabattkod till dig

  1. Jessica 14 september, 2015 / 07:41

    Vilket fantastiskt erbjudande!

    Jag är så otroligt glad för Wonder Pearls! Lätt bästa basen jag har och har haft. Täcker utan att se kakigt ut och lystern man får är helt fantastiskt.

    Ha en underbar måndag 🙂

    Kram fina du

    • beautybydonnachic 14 september, 2015 / 10:19

      Tack så roligt att du tycker om det Jessica! 🙂 Det är så kul att du också har fastnat för detta lösa mineralpuder, jag hade verkligen inte en tanke på att det skulle åka upp i topplistan! Men du har helt rätt, lyster och fin bas utan att se väldigt sminkat ut. Perfekt!

      Ha en fin dag du med vännen!
      Kram! ❤

  2. linda 15 september, 2015 / 12:29

    Så fina erbjudanden! Sugen på magic lashes och ett wonder poowder i ljusare nyans…kram ❤

    • beautybydonnachic 15 september, 2015 / 13:20

      Roligt att kunna få ge rabatt till dig! 🙂 Ja Magic Lashes kommer jag själv att fortsätta med, och även de andra! 😁👍

      Ha en fin dag!
      Kram! ❤

  3. kashaya 15 september, 2015 / 21:00

    Så sugen på att testa beauty pearls.=)

    • beautybydonnachic 15 september, 2015 / 21:32

      Jag tror verkligen inte att du blir besviken! Alla som jag känner tycker de är toppen, men du måste ju välja själv. 😉

      Ha en skön kväll,
      Kram! ❤

  4. Lena 18 september, 2015 / 19:28

    Jag är nu i valet och kvalet att slå till på även Magic Lashes innan kvällen är slut… Vi får se! 😉

    • beautybydonnachic 18 september, 2015 / 20:25

      Om du vill ha längre fransar så är detta the one and only!! Verkligen bra! Men förstår att du tvekar när man inte vet… Jag kan bara säga att jag aldrig tänker vara utan denna!! 😍👌

      Ha en skön helg vännen!
      Kram! ❤

Tack för ditt avtryck här, uppskattas varmt!

